המנצח הגדול בלשכה: "צעד נכון למען עוה"ד החרדים"

    מהדורת הבוקר 2 Comment on המנצח הגדול בלשכה: "צעד נכון למען עוה"ד החרדים"

    המשנה ליו"ר לשכת עוה"ד, יוסי וייצמן, מראשי מחנה בכר מסכם את הניצחון: "הבנתי בדיוק מה עומד לקרות, הבחירות נחלקו בין ימין לשמאל והמחנה החרדי צריך לפעול באופן מושכל והמשכתי למרות הקושי והאיומים לתמוך וכעת נמשיך לשרת את ציבור עורכי הדין. יש נציג ללשכהבוועדה למינוי שופטים, בוועדה למינוי דיינים, עוד הרבה דברים שאנחנו יכולים להשפיע"

    10:36
    14.05.24
    אתר קול חי No Comments on יום שכולו תורה: הצטרפו לשיעורי ה'בר בי רב'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מערכת הבחירות הסוערת בלשכת עורכי הדין הסתיימה, המשרדים ועורכי הדין חוזרים לעבודה, עם זאת, המהפך בלשכת עורכי הדין אחרי מערכת בחירות סוערת דיברה בעד עצמה.
    עו"ד ויצמן יחד עם עו"ד מנחם מושקוביץ הובילו מהלך מבריק של חבירה למועמד בעל מירב הסיכויים לנצח, בתמורה לשני קולות במועצה ושותפות מלאה בקבלת ההחלטות החשובות בלשכה. בנוסף לרשימות למחוזות תל אביב, מרכז וירושלים שם קיבלו עוד כעשרה מקומות חשובים בפעילות של המחוזות.

    בראיון מיוחד שנערך ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם אמר המשנה ליו"ר לשכת עוה"ד יוסי וייצמן, מראשי מחנה בכר ומסתמן כאחד ממנצחים הגדולים בלשכת עורכי הדין: "הבנתי בדיוק מה עומד לקרות, הבחירות נחלקו בין ימין לשמאל והמחנה החרדי צריך לפעול באופן מושכל והמשכתי למרות הקושי והאיומים לתמוך וכעת נמשיך לשרת את ציבור עורכי הדין החרדיים".

    הוא הוסיף והדגיש: "יש לנו שותפות מלאה, אנחנו אנשים חרדים שעומדים בגאון. עמית בכר הוא אדם עם לב רחב, מעולם לא דיבר נגד חרדים. יש נציג בוועדה למינוי שופטים, בוועדה למינוי דיינים, עוד הרבה דברים שאנחנו יכולים להשפיע. אם היינו הולכים עם המחנה השני, הפנים שלנו אולי היו על השלטים אבל בפועל היינו מפסידים".

    לגבי החשש לנזק התדמיתי שבחבירה לגוש השמאל ומתנגדי הרפורמה: "עורכי הדין הדתיים והחרדים הבינו היטב את המהלך המחושב שלנו. אולי אנשי היח"צ שהיו מעורבים גם באלימות נגדנו, לא יבינו זאת, אבל הצעד שעשינו היה הדבר הנכון למען עורכי הדין החרדים שרבים מהם הצביעו עבורנו"

    מסתמן, כי אחוזי ההצבעה הגבוהים ללשכת עורכי הדין שינו את מאזן הכוחות למועצה בלשכת עורכי הדין, לפיכך סיעות רבות לא עברו את אחוז החסימה ולא הצליחו להכניס נציג למועצה שהיא הגורם שממנה את הוועדה לבחירת שופטים ודיינים. עו"ד ויצמן כאמור נכנס עם שני נציגים ועוד נציגים של הסיעות שלו במחוזות וכך נשאר הגורם החזק והמשפיע בלשכת עורכי הדין.

    האזינו



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לקקנים מסריחים אצל החרדים האלה כל אחד דואג לעצמו

    2. 1

      ויצמן איש מדהים. שליח ציבור מהשורה הראשונה